Dag 7 - Van Okaukuejo naar Namutoni (Etosha)

26 juli 2019 - Namutoni, Namibië

Wat een dag! Een met een gouden randje. Want vandaag zijn we van Okaukuejo naar Namutoni gereden, dwars door Etosha. En daar hebben we behoorlijk wat wild gespot. En het meeste ook heel dichtbij. Het was best weer een lange rit. Niet qua kilometers, maar wel qua tijd omdat we voor het spotten van wild best langzaam moesten rijden. Maar dat heeft dan ook een hele lijst opgeleverd. Zebra’s, olifanten, giraffes, wildebeest, struisvogels, impala’s, kudu’s. Springbokken, grondeekhoorns, en jawel… een zwarte neushoorn@! En vast zijn we nog heel wat vergeten om op te schrijven.
Omdat we er nog geen genoeg van hadden, hebben we voor vanavond nog een game drive geboekt. Daar zijn we net van terug. En ook dat was weer geweldig. 4 zwarte neushoorns, giraffes, zebra’s, impala’s, springbokken jackhalzen en een paar hyena’s waarvan er een ook een springbok had gevangen. Al met al een superdag. Nu te moe om nog meer te schrijven. Morgen op pad naar Rundu!

1. Daphne:
    29 juli 2019
    Wauw zeg. Echt super gaaf zeg. Zien jullie ook meer toeristen. Of zijn jullie de enige.
  2. Tamara de Groot:
    29 juli 2019
    Hi Daphne, nee hoor, we zijn lang niet alleen hier! Eigenlijk zijn er best veel toeristen, maar we lopen elkaar nog niet in de weg! :-)