Dag 23 - Windhoek (de laatste dag)

11 augustus 2019 - Windhoek, Namibië

We hebben de auto ingeleverd! Beetje gek om ons 'huis' van de afgelopen 3 weken weer ergens achter te laten, maar het gewoon je bed induiken zonder eerst tenten op te zetten zijn we ook wel aan toe. We hebben een goeie tijd gehad met onze Big Gijs, maar het is goed zo. We verbaasden ons over hoe makkelijk het ging. We hadden nog best wat schade opgelopen (lekke band, kapotte voorruit en de lak was niet meer zo strak). Maar zo schijnen ze altijd hun auto's terug te krijgen, dus geen probleem!

Vandaag dus per taxi ons van het een naar het ander laten vervoeren. De stad een beetje bekeken en voor het eten wat gerust in het hotel. 's Avonds weer gegeten in Joe's Beerhouse omdat Stijn nog heel graag een keer zijn Gamespies wilde eten. Met zebra, oryx, springbok en kudu... Dat zal hem thuis tegenvallen als hij alleen nog maar Hollands vlees van Slager Van den Berg krijgt :-)

Morgen dan echt naar huis. Om 13:00 uur worden we opgehaald om naar het vliegtuig gebracht te worden. Morgenochtend, om 6:05 uur landen we op Schiphol!

We hebben echt de meest fantastische reis gemaakt. Met z'n vieren die mooie avontuur mogen beleven. Van de zandduinen van Namibië tot de wildparken in Botswana. Wonen op een paar vierkante meter in twee landen van duizenden vierkante kilometers. De vriendelijke bevolking, de prachtige dieren en de overweldigende natuur. Hoogtepunten kunnen we bijna niet noemen, want dat zijn er zóveel! Dit avontuur zullen wij nooit meer vergeten.

1. Pama:
    12 augustus 2019
    Geweldig wat jullie allemaal hebben meegemaakt ,echt een belevenis die je nooit meer vergeet ,maar kom nu maar weer snel naar huis ,want er moet gekaart worden voor de winter ,heb er zin in 😍😍
  2. Sandra:
    13 augustus 2019
    Het was fantastisch om op deze manier met jullie mee te mogen reizen! De verhalen brachten ons een beetje terug naar het prachtige Namibië! Een reis die jullie je leven land niet gaan vergeten! En nu weer extra genieten van je grote en vooral zandvrije home Sweet home! 😘
  3. Patries:
    13 augustus 2019
    Gaaf om allemaal te lezen! Welkom thuis!!!!
  4. Carl:
    3 september 2019
    Coole stories zeg! Klinkt erg goed! Kom snel de foto’s eens bekijken.