Dag 22 - Van Ghanzi naar Windhoek

10 augustus 2019 - Windhoek, Namibië

Een dag eerder dus dan gepland naar Windhoek. Eigenlijk best leuk want daardoor konden we ook die stad nog even goed bekijken. Wel weer een trip van 512 kilometer, maar dat is dan ook de laatste van deze vakantie. En dan hoeven we dat morgen niet meer te doen!

Bij de grens van Botswana naar Namibië weer hetzelfde circus als we al een paar keer eerder hadden meegemaakt. Formuliertjes, stempels en vooral geld betalen. En dat bij elkaar duurde weer zomaar een uur. Maargoed, die hadden we ingecalculeerd.
Rond 14:00 uur kwamen we aan in ons hotel en daar hebben we meteen al onze bagage weer goed ingepakt zodat we morgen de auto in kunnen leveren.

's Middags nog even de stad in geweest, wat gewinkeld en niets gekocht :-) En daarna in een supergaaf restaurant gegeten. Voor iedereen die ooit eens naar Windhoek gaat; eet in de Stellenbosch Wine Bar & Bistro. Een prachtige zaak met, volgens Stijn (en de Lonely Planet), de beste biefstuk ooit!

Nu lekker slapen tussen het witte, en zandloze katoen!

1. Oma Ria:
    12 augustus 2019
    Dat is een hele mooie afsluiting van de prachtige reis die jullie hebben gemaakt .
    Ik heb genoten van de mooie en interstante verhalen . In één woord prachtig reisverslag .
    Mijn persoontje was wel wat laat ingestapt , maar heb alles op mijn gemak kunnen lezen .
    Dan wens ik jullie nog een hele goede terugreis naar Nederland . Winterjas bij je ?
  2. Tamara de Groot:
    12 augustus 2019
    Leuk (oma) Ria, dat je het alsnog hebt kunnen lezen. Het zit er voor ons bijna weer op. Vandeweek doen we live verslag aan je.
  3. Oma Ria:
    12 augustus 2019
    Geweldig ik laat me verrassen .