De voorbereidingen op ons grote avontuur

6 juni 2019 - Voorhout, Nederland

Het is november 2018. En dan ineens heb je een reis geboekt naar Namibië en Botswana. Superblij maar ook heel spannend want als je met je gezin het Europese continent nog niet hebt verlaten, is dit wel een hele uitdaging. Maar we gaan het doen! Onze droom die we al jaren koesteren, namelijk met de kids op safari, wordt werkelijkheid. Het aftellen kan beginnen. Maar eerst...nog op wintersport!

Nu in juni zijn we langzaamaan begonnen met de voorbereidingen. Paspoorten zijn in huis en de geboorteaktes voor de kids zijn aangevraagd. Vandaag hebben we de vaccinaties gekregen. Fien wil nu dan ook nooit meer naar een ver land op vakantie. Ze wil nooit meer een prik, want het deed pijn!

De routes zijn op de kaart ingetekend en de lijst met aan te schaffen spullen wordt steeds korter, we hebben namelijk al behoorlijk wat survivalspul in huis. En...het restaurant voor de eerste avond in Windhoek is al gereserveerd! We zullen dus niet meteen omkomen van de honger :-)

Morgen nog 6 weken voor vertrek. Het aftellen is begonnen......